Argus

Next

Εισαγωγή


To Argus αποτελεί ένα σύστημα σχεδιασμού, διαχείρισης και αξιοποίησης επιχειρησιακών πόρων (ERP: Enterprise Resource Planning) με ιδιαίτερο πεδίο εφαρμογής τον χώρο των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης. Το Argus επιτρέπει σε ένα Κ.Ε.Κ.:


       να αυτοματοποιήσει και να ολοκληρώσει τις εκπαιδευτικές του διαδικασίες


       να διαμοιράζεται κοινά δεδομένα και πρακτικές με όλες του τις δομές


       να παράγει, να προσπελαύνει και να επεξεργάζεται την πληροφορία σε περιβάλλον πραγματικού χρόνου


Η φιλοσοφία του Argus, συνίσταται στην αποθήκευση της πληροφορίας μόνο μία φορά κατά την στιγμή της γέννησής της. Η πληροφορία αυτή χρησιμοποιείται από τις ενότητες του συστήματος οι οποίες εξυπηρετούν διαφορετικές λειτουργίες, υποστηρίζουν διαφορετικά τμήματα, και εκτελούν διαφορετικές διαδικασίες.

Για παράδειγμα η επιλογή ενός εκπαιδευτή για ένα σεμινάριο ενεργοποιεί αυτόματα την σύνταξη της σχετικής σύμβασης, κοστολογεί το έργο του, ενημερώνει όλους τους σχετικούς λογαριασμούς λογιστικούς και προγράμματος, ενημερώνει διαδικασίες προϋπολογισμού και παράγει όλα τα σχετικά έντυπα που απαιτεί το θεσμικό πλαίσιο.


Τεχνολογικά το Argus βασίζεται σε ανοιχτή αρχιτεκτονική συστημάτων για εύκολη επικοινωνία. H ανάλυση της εφαρμογής έγινε με CASE tool, η ανάπτυξη στηρίζεται στη λογική πελάτη / εξυπηρετητή (client / server), όπου στο ρόλο «εξυπηρετητή» παίζουν συστήματα Διαχείρισης Σχεσιακών Βάσεων Δεδομένων (RDBMS: Relational Data Base Management Systems), ενώ οι «πελάτες» clients αναπτύχθηκαν πολύμορφα με την χρήση αντικειμενοστραφών γλωσσών προγραμματισμού αλλά και με πιο κλασσικά εργαλεία.


Το Argus λειτουργεί καταλυτικά στη ολοκλήρωση των ποικίλων διαδικασιών που σχετίζονται με την επαγγελματική κατάρτιση, υποστηρίζει διαφορετικές οργανωτικές δομές και προσθέτει αξία στην επιχείρηση με τα εξής χαρακτηριστικά:


Η Λειτουργική Φιλοσοφία του Argus χαρακτηρίζεται από:


Λειτουργικά μπορεί κανείς να διακρίνει τα ακόλουθα τρία επίπεδα:


Η Εκπαιδευτική Διαχείριση γίνεται με βάση το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των Κ.Ε.Κ. και περιλαμβάνει:


Η σύνδεση εγγραφών αναλυτικής και γενικής λογιστικής είναι άμεση ενώ δίνεται η δυνατότητα καταχώρησης και παρακολούθησης προϋπολογισμών. Οι προϋπολογισμοί εξειδικεύονται σύμφωνα με το σύστημα διαχείρισης κάθε επιχειρησιακού προγράμματος και συνδέονται με την εκπαιδευτική διαδικασία για λήψη οικονομικών στοιχείων (π.χ. αμοιβές εκπαιδευτών, καταρτιζομένων).


Η Λογιστική Διαχείριση περιλαμβάνει:







Η Διαχείριση Γενικής Λογιστικής/ΚΒΣ χαρακτηρίζεται από:


Η Διαχείριση Συναλλασσομένων χαρακτηρίζεται από ενιαία διαχείριση συναλλασσομένων με παραμετρικό ορισμό των ιδιοτήτων συναλλαγής π.χ. Προμηθευτές, Πελάτες, Εκπαιδευόμενοι, Εκπαιδευτές, επιστημονικό προσωπικό, έμμισθο προσωπικό, λοιποί πιστωτές κλπ.

Κάθε συναλλασσόμενος μπορεί να έχει οποιεσδήποτε από τις ορισμένες ιδιότητες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάθε συναλλασσόμενος να καταχωρείται μόνο μία φορά ανεξάρτητα από το είδος της συνεργασίας του με το Κ.Ε.Κ. ταυτόχρονα όμως η επεξεργασία και προβολή των κινήσεών του να γίνεται και αναλυτικά για κάθε ιδιότητα αλλά και συγκεντρωτικά.


Η Διαχείριση Παγίων στοιχείων χαρακτηρίζεται από:


Η Διαχείριση Αξιογράφων χαρακτηρίζεται από:


Τέλος στο επίπεδο παρακολούθησης και πληροφόρησης της διοίκησης παράγονται συγκεντρωτικά στοιχεία σύμφωνα με τις επιταγές της διοίκησης όπως :


       απορρόφηση ανά επιχειρησιακό


       κόστος εκπαιδευτών


       κατανομή δαπανών ανά κατηγορία


       πορεία εισροών